بنر استوری آماده  اینستاگرام به عنوان یک قالب طراحی شده است که شامل فایل لایه باز با فرمت psd برای استفاده در تولید محتوا در اینستاگرام مناسب است. برای طراحی بنر آماده اینستاگرام باید به ابعاد مربوطه توجه کنید که به صورت استاندارد 1080 پیکسل در 1920 پیکسل است. همچنین باید به نکاتی مانند انتخاب رنگ‌های مناسب، استفاده از تصاویر با کیفیت و قرار دادن اطلاعات مهم در محل مناسب توجه کنید. 

در این محصول فایل لایه باز فتوشاپ بنر استوری اینستاگرام برای معرفی و تبلیغات کمپین های شخصی و رویداد تک نفره در اختیار شما قرار می گیرد که براحتی می توانید با جایگزین کردن عکس برگزار کننده و اطلاعات رویداد یک بنر استوری جذاب بسازید، این طرح برای تقویت پرسونال برندینگ بسیار مناسب است.

بنر استوری اینستاگرام یک ابزار بسیار قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان است. با استفاده از بنر استوری می‌توانید به نحوی دیداری و جذاب به مخاطبان خود پیام بدهید و آنها را به عملیات خاصی مانند خرید، ثبت نام، ثبت نام در رویداد و … ترغیب کنید. بنر استوری اینستاگرام با محتوای جذاب و طراحی مناسب، می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کرده و باعث افزایش تعامل با صفحه شما شود.

توجه داشته باشید که فونت بکار رفته در این کاور، «فونت کلمه و پیدا » می باشد و برای تهیه این فونت نیاز هست لایسنس آن را از سایت سازنده خرید کنید و یا می توانید فونت دلخواه خودتان را استفاده کنید.

بنر استوری آماده اینستاگرام برای رویدادهای شخصی و کمپین تبلیغاتی

 

لینک دریافت بنر استوری آماده رویداد شخصی از سایت پارتاکس