دانلود فایل لایه باز فتوشاپ که با فرمت psd برای طراحی بنر اینستاگرام آماده شده است یک فایل قابل ویرایش در نرم افزار Adobe Photoshop است که به شما کمک می کند برای معرفی و تبلیغات موسسه آموزشی بنر جذاب طراحی و شخصی سازی کنید

از این فایل می توانید در طراحی گرافیکی با موضوع معرفی آموزشگاه کنکور و آکادمی زبان خارجی استفاده کنید، در این طرح عنوانی برای پوستر در نظر گرفته شده است همچنین محلی برای مهلت ثبت نام در دوره و کلاس آموزشگاه، هدایای ثبت نام در این طرح در نظر گرفته شده است.

اگر برای تولیدمحتوا در اینستاگرام نیاز به طراحی پست دارید و یا می خواهید تراکت تبلیغات آموزشگاهی طراحی کنید، این طرح می تواند برای شما مناسب باشد. همینطور می توانید برای معرفی کتاب زبان از این فایل لایه باز بهره بگیرید.

این فایل در ابعاد 1080 در 1080 پیکسل و با رزولشن 300 پیکسل بر اینچ و با مد رنگی RGB تنظیم شده است، در این طرح، از فونت کلمه برای نوشته ها استفاده شده است که می توانید فونت دلخواه خود را جایگزین کرده و استفاده نمائید. همچنین در این طرح لایه باز، محلی برای درج آدرس وبسایت یا شبکه های اجتماعی و شماره تماس در نظر گرفته شده است. پیش نمایشی از این طرح را در تصویر روبرو مشاهده می کنید.

طرح لایه باز پوستر اطلاع رسانی لایو

لینک دانلود لایه باز بنر پوسترآموزشگاه زبان