پروژه آماده افترافکت برای استفاده در تولید محتوا در شبکه اجتماعی اینستاگرام بکار می رود، این قالب آماده که قابل شخصی سازی در نرم افزار قدرتمند After TEMPEffects می باشد به شما در ساخت اینترو برای اول و یا آخر ویدئوها و همچنین زیرنویس پیج اینستاگرام کمک خواهد کرد تا یک تدوین حرفه ای را تجربه کنید.

اگر تدوینگر فیلم هستید و کار تولید محتوا انجام می دهید، این محصول بسیار برای شما کارامد خواهد بود چرا که هم می توانید بصورت زیر نویس در کلیپ ها پیج دلخواهتان را معرفی کنید و هم بصورت یک وله کوتاه برای ابتدا و انتهای کلیپ هایتان استفاده کنید که با زدن انگشت به دکمه فالو ، دنبال کردن پیج را بصورت متحرک نشان می دهد.

این پروژه در بالاترین کیفیت و رزولشن 4K برای سازندگان ویدئو تنظیم شده و بدون نیاز به پلاگین اضافی در افترافکت CC و بالاتر اجرا و پشتیبانی می شود.

در این پروژه که نمای پیج اینستاگرام را نشان می دهد، شما می توانید عکس پروفایل، تعداد پست اینستاگرام ، تعداد فالور و همچنین تعداد فالوینگ را تعیین کنید و براحتی شخصی سازی های دلخواه را انجام دهید. پیش نمایشی از این پروژه زیبا را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید:

 

لینک دانلود فایل پروژه آماده 

 

پروژه افترافکت اینترو و زیرنویس معرفی پیج اینستاگرام