دانلود فایل آماده فوتیج تدوین ویژه شب یلدا  با کیفیت بالا که تایپوگرافی متحرک فانتزی شب یلدا را نشان می دهد، به شما کمک می کند یک تدوین حرفه ای برای ساخت کلیپ یلدا تجربه کنید،

این محصول شامل 2 فایل ویدئویی باکیفیت بالا و رزولشن Full HD برای استفاده در ادیت ویدئو با نرم افزارهای کامپیوتر و اپلیکیشن های موبایل برای تبریک ویدئویی شب یلدا قابل استفاده می باشد. تایپوگرافی استفاده شده بصورت برجسته و لایه های رنگی هندوانه ای در حال پر شدن است که این انیمیشن فوتیج زیبا را برای تبریک شب چله تشکیل می دهد. این فوتیج را می توانید در سایز های مختلف تنظیم کرده و به دلخواه خودتان استفاده کنید.

محتویات این محصول،شامل فایل خام ویدئویی 6 ثانیه ای با کیفیت در دو فرمت  Mp4 (دارای پس زمینه) برای استفاده در اپلیکیشن های ویرایش ویدئو در موبایل مثل اینشات و فرمت Mov (فایل بدون پس زمینه یا آلفا) برای نرم افزارهای کامپیوتر مثل پریمیر پرو در نظر گرفته شده است که مطابق نیازتان می توانید از هر کدام استفاده کنید. همچنین از این تایپوگرافی موشن گرافیک می توانید در ساخت عکس متحرک (Gif) یلدا بهره ببرید. امیدواریم از این فوتیج مناسبتی رضایت کامل داشته باشید و لذت ببرید.

 

دانلود فوتیج موشن گرافیک تبریک یلدا

 

لینک دانلود فوتیج شب یلدا از سایت سازنده

 

لیست انیمیشن فوتیج های ایرانی برای تدوین فیلم