گوگل یکی از برندهای مطرح دنیاست که محبوبیت این برند بر کسی پوشیده نیست و همه ماها روزانه از خدمات مختلف این برند استفاده میکنیم، این شرکت همیشه در عین سادگی، خلاقیت را نیز به جهان نشان داده است و طراحی کاملا مینیمال و منحصربه فرد را در ظاهر این برند می بینیم.

لوگو و لوگوی متحرک گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست و احتمالا موقع لود صفحات گوگل بارها و بارها انیمیشن لوگوی این برند را دیده اید که حرکات و رنگ های سازمانی بکار برده شده توسط این کمپانی، همیشه چشم را نوازش می کند.

اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که لوگوموشن چیست؟ و اصلا به چه دردی می خورد؟

 لوگوموشن یا آرم استیشن در واقع نمایش متحرک لوگوی یک سازمان یا برند است که در چندثانیه (معمولا بین 5 تا 10 ثانیه) اتفاق می افتد و یک فایل ویدئویی از این انیمیشن ساخته می شود تا برای نمایش در ابتدای ویدئوهای آن سازمان به منظور برندسازی مورد استفاده قرار بگیرد که در نهایت این لوگوموشن باعث ماندگاری آن برند در ذهن مخاطب می شود و پرستیژ خاصی به صاحب آن برند می دهد.

 

اموزش قدم به قدم طراحی لوگو موشن | پارتاکس

مباحث این دوره کاملا پروژه محور و قدم به قدم تدریس شده است که با استفاده از نرم افزار افترافکت، 2 پروژه لوگوموشن  طراحی میکنیم، در تمرین اول با تنظیمات مختلف روی حرکات و اشکال مختلف لوگوی متحرک برند گوگل را از روی نمونه شبیه سازی میکنیم، در تمرین دیگر نیز با خلاقیت خودمون یک لوگوی متحرک سریع برای این برند با ابزارها و قابلیت های بی نظیر افترافکت طراحی میکنیم که مدت زمان این آموزش در دو جلسه یک ساعته مجموعا 2 ساعت ارائه شده است. شما با تهیه این محصول، همیشه می توانید به این آموزش دسترسی داشته باشید و هر زمان که تمایل داشتید ویدئوها را مشاهده و تمرین کنید.